• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100031
+
-

شبکه تروریستی شادگان منهدم شد


اعضای یک شبکه تروریستی موسوم به خلقی که در شهادت فرمانده بسیج دارخوین و چندین عملیات تروریستی دیگر دست داشتند دستگیر شدند.
سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام شبکه تروریستی تجزیه‌طلب خلقی در شهرستان شادگان خبر داد و گفت: نیمه دوم سال ۹۸ شبکه تروریستی تجزیه‌طلب خلقی در شهرستان شادگان اقداماتی ازجمله به شهادت رساندن سرگرد عبدالحسین مجدم فرمانده بسیج دارخوین، مجروحیت درجه‌دار نیروی انتظامی پاسگاه خنافره، تیراندازی به سمت مقرهای سپاه و نیروی انتظامی و حوزه علمیه، سرقت‌های مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون و... در کارنامه شوم خود داشتند، بنابراین با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان همه اعضای باند شناسایی شدند.
وی ادامه داد: این گروهک، گاهی از اقدامات تروریستی خود فیلم تهیه کرده و به خارج از کشور ارسال می‌کردند تا اینکه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اقدامات ویژه، 8نفر از اعضای شبکه تروریستی تجزیه‌طلب خلقی را که شناسایی شده بودند، با هماهنگی دادستان شهرستان شادگان در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند و متهمان به جرم‌شان اعتراف کردند.
به گفته وی، افراد مرتبط با شبکه تروریستی تجزیه‌طلب، خلقی شناسایی شده و دستگیری آنان به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :