• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100022
+
-

صدای استان‌ها

   همکاری دانشگاه‌ها با دانشجویان برای پرداخت شهریه
من دانشجوی دانشگاه هستم. قبلا روزها دانشگاه می‌رفتم و شب‌ها در رستوران کار می‌‌کردم، اما الان چون رستوران‌ها تعطیل است مجبورم برای تأمین مخارج زندگی خود و خانواده‌ام به کارگری ساختمان مشغول شوم. با این حال، حتی دانشگاه چند وقت به من مهلت نمی‌دهد تا چک شهریه‌ام را کمی دیرتر پاس کنم. آیا این واقعا عدالت است؟

سینا مهریزی - یزد

   گران فروشی خودروسازان
همه ساله و هر بار به بهانه‌های گوناگون خودروهای بی‌کیفیت ساخت داخل، گران و گرانتر می‌شود، به نحوی که قدرت خرید خودرو حتی برای اقشار متوسط، از دست رفته است. جای تعجب دارد که هیچ یک از نهادها و مسئولان نیز به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند.  
سینا شریفی- گلستان

   افزایش قیمت کولر
باتوجه به وارد نشدن کولرهای وارداتی و کمبود کولرهای گازی به علت شیوع کرونا، مردم در شهرهای استان هرمزگان با قیمت‌های سرسام‌آوری برای خرید این محصول مواجه شده‌اند. در این استان قدرت خرید و درآمد اکثریت مردم پایین است و نمی‌توانند کولر تهیه کنند. خواهشمند است به این موضوع رسیدگی شود.
احمد جابری- هرمزگان

   مدارس نباید بازگشایی شود
چه طور ممکن است با وجود اینکه بیماری کرونا هنوز ریشه‌کن نشده و حتی در برخی شهرها شیوع این ویروس هنوز بالا است، در مورد بازگشایی مدارس گمانه‌زنی شود؟ اگر مدارس باز شود، قطعا هیچکدام از والدین راضی نمی‌شوند که فرزندشان را با شرایط فعلی به مدرسه بفرستند. پیشنهاد من این است که به جای بازگشایی مدارس، برنامه «شاد» را ارتقاء دهند تا بازدهی کلاس‌های آنلاین بالا رود.
فریده سیانی- زنجان

   کمبود داروهای بیماران خاص در ایلام
بیماران خاص همانند کسانی که شیمی درمانی می شوند، باید داروهای خود را از استان‌های همجوار تهیه کنند و در ایلام یافت نمی شود. این کم کاری مسئولان غذا و داروی استان ایلام است. لطفا مسئولان داروها را تهیه کنند تا با این شرایط به استان‌های دیگر نرویم.
سمیرا شمسی-ایلام

   پیگیری تخریب مقبره شیخ علاءالدوله سمنانی
مقبره شیخ علاءالدوله سمنانی مدتی است تخریب شده است. این اثر در فهرست آثار ملی ثبت شده اما توجهی به آن نمی‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان هم هیچ پاسخی نمی‌دهد و تقصیر را گردن اداره کل اوقاف استان سمنان می‌اندازد. مگر وظیفه میراث فرهنگی صیانت از آثار تاریخی و ملی نیست؟
امیر محبی- سمنان

این خبر را به اشتراک بگذارید