• یکشنبه 5 بهمن 1399
  • الأحَد 10 جمادی الثانی 1442
  • 2021 Jan 24

شمارش معکوس برای ورود نخستین محموله واکسن کرونا

رئیس‌جمهوری از آغاز واکسیناسیون کرونا تا پایان بهمن‌ماه خبر داده، اما هنوز منبع واردات این واکسن مشخص نشده است
شمارش معکوس برای واردات نخستین محموله واکسن کرونا آغاز شد. 26روز مانده به یک‌سالگی ورود ویروس کرونا به ایران، رئیس‌جمهوری اعلام کرد که در همین ماه، واکسیناسیون ضد‌ کرونا آغاز می‌شود؛ این رسمی‌ترین اظهارنظری است که تاکنون از سوی یک مقام دولتی درباره واردات واکسن و زمان شروع واکسیناسیون اعلام شده است.

ایران ناجی طاق کسری

قرار است این هفته تیم کارشناسی ایران با سفر به عراق با مستندسازی طاق کسری، خسارات وارد شده برای مرمت اضطراری ایوان مدائن را ارزیابی کند .

درباره یک برداشت غلط از کار کودک

بازنمایی نادرست پدیده کار کودکان در یک‌سریال نمایش خانگی اعتراض بسیاری از صاحب‌نظران و فعالان مدنی حوزه کودک را در پی داشته است.

تأملی در مسائل و مصائب نمایشگاه مجازی کتاب از سفارش تا ارسال

از فروردین که موعد برگزاری سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب بود تا اول بهمن که سرانجام نخستین نمایشگاه مجازی کتاب آغاز شد، 11‌ماه فرصت بود که سازوکار برگزاری نمایشگاه کتاب، بررسی و بسترهای جایگزین برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران فراهم شود.

ممیزی املاک برای توزیع عادلانه خدمات شهری

بعد از نزدیک یک‌دهه، املاک مختلف شهر تهران «ممیزی» خواهد شد.

آزمون بزرگ برای تئاتر

امسال برای برگزارکنندگان جشنواره‌ تئاتر فجر و گروه‌های شرکت کننده، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود. برگزاری سی‌ونهمین دوره از این جشنواره تحت‌الشعاع ویروس کرونا است؛ تا جایی که بسیاری معتقد بودند که جشنواره در چنین شرایطی برگزار نشود.

تکرار برودت‌ ناگهانی هوا تا پایان سال

سامانه جبهه هوای سرد که تا دیروز باعث یخ‌زدگی در اکثر استان‌ها شده بود، با حرکت به‌سوی نیمه شرقی، امروز از کشور خارج می‌شود.

کاهش سهم حمل و نقل در سبد هزینه خانوار