• چهار شنبه 1 بهمن 1399
  • الأرْبِعَاء 6 جمادی الثانی 1442
  • 2021 Jan 20

خطر بازگشت روزهای بد کرونا

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای تهران می‌گوید، در 2هفته اخیر با یک روند رو به رشد اما با شیب نسبتا ملایم میزان بستری‌ها در گروه سنی بین 5تا ۱۷ سال در استان تهران روبه‌رو بوده‌ایم
2ماه از اعمال محدودیت‌ها می‌گذرد و نگرانی‌ها از بازگشت به شرایط قبل از قرنطینه‌، بالا رفته است. با اینکه از اواسط آذر، آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا، روند نزولی به‌خود گرفته بود و سیر آن هم کم‌وبیش پس از نزدیک به 2ماه همچنان ادامه دارد، اما بالا رفتن مواردی از ابتلا، مسئولان را نگران کرده است.
کودکان و نوجوانان تهرانی شهر آرزوهایشان را نقاشی کردند

شهر آرزوها

انگار فاصله‌گذاری اجتماعی جایش را بین کودکان باز کرده است. کودکان شهر را انسان‌محور و خلوت‌تر از این چیزی که هست می‌خواهند.

راه عبور از تنگنای بودجه1400

رتبه‌بندی اولویت‌های ایران امروز نشان می‌دهد پس از مقوله بسیار بااهمیت سیاست خارجی و در پله اول این مقوله، داستان تحریم، مؤثرترین موضوع بر کسب‌وکار ایرانیان است.

کانون‌های آلودگی تهران نزدیک صنایع هستند

در سال‌های گذشته خودرو‌های شخصی عامل آلودگی هوا معرفی می‌شدند و امسال که سواری‌ها کمتر و دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل هستند، سوخت پرگوگرد نیرو‌گا‌ه‌ها متهم اصلی آلوده‌کردن هوا اعلام شدند.

کارت زرد مجلس به مذاکره

مجلس، ظریف را دو‌اخطاره کرد؛ در ادبیات فوتبالی، بازیکنی که دواخطاره می‌شود، بازی بعدی را از دست می‌دهد؛ در آستانه انتخابات 1400؛ دو کارت زرد در یک روز برای وزیر خارجه از سوی مجلسی که یکپارچه مخالف راهبرد دولت روحانی در سیاست خارجی است، حامل پیام‌های انتخاباتی است و از بد حادثه مراسم سؤال از ظریف در صحن علنی مجلس یک روز قبل از مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید آمریکا برگزار شد.

بازارها در بزنگاه تاریخی