• یکشنبه 9 آذر 1399
  • الأحَد 13 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Nov 29

یکصدا علیه ترور

رئیس جمهور: مسئولان کشور، شجاع‌تر و غیور‌تر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند/ رئیس قوه قضاییه: تاوان سختی در انتظار این جنایتکاران است
ترور شهید محسن فخری‌زاده خبر نخست رسانه‌های داخلی و منطقه‌ای در 48ساعت گذشته بوده است، علاوه بر موج محکومیت اقدام تروریستی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، مقامات و شخصیت‌های کشورمان ضمن محکومیت این ترور خواستار مجازات عوامل آن شدند، رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور دیروز در پیام‌های جداگانه بر پیگیری این جنایت تأکید کردند.

روی خوش محدودیت

یک هفته از آغاز محدودیت‌های سراسری کرونا در کشور می‌گذرد. هنوز برای بررسی اثربخشی این محدودیت‌ها زود است و کارشناسان مشاهده نتیجه را به دی‌ماه موکول کرده‌اند.

سؤالاتی درباره ترور شهید فخری‌زاده

ترور شهید محسن فخری‌زاده تقریبا یک دهه پس از سلسله ترورهای هدفمند دانشمندان هسته‌ای کشور در اواخر دهه 80و سال 90، مجموعه سؤالاتی را برای افکار عمومی داخل ایجاد کرد.

تأثیر جلسه اوپک بر وضعیت ارزی ایران

کسانی که می خواهند خاورمیانه را به آشوب بکشند، می‌کوشند تا تحریم های نفتی و بانکی ایران ادامه یابد. این دام، دیده شده است.

حداقل هزینه سبد خوراکی‌ها؛ 1.8میلیون تومان

​​​​​​​حداقل ارزش سبد 60قلم از خوراکی‌های موردنیاز خانوارها از آبان پارسال تا آبان امسال از یک‌میلیون و 100هزار تومان به یک‌میلیون و 800هزار تومان افزایش یافته است.
در پیک سوم شیوع کووید019در فراخوانی عمومی از مردم خواسته شد برای فعالیت‌های داوطلبانه اقدام کنند

مأموریت ویژه؛ خروج از بحران

2‌ماه دیگر، یک‌سالگی شیوع کرونا در ایران است و حالا وزارت بهداشت فراخوان جذب داوطلب داده؛ فراخوانی که بخشی از آن برای کمک به کادر درمان است.

سرمایه‌گذاری در حوزه ایمنی، پربازده‌است