• پنج شنبه 29 آبان 1399
  • الْخَمِيس 3 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Nov 19

نجات مترو؛ فقط 24 ساعت فرصت مانده

بازهم وصول منابع مالی اوراق مشارکت مترو، دقیقه نودی شد. بر همین اساس شهردار تهران دیروز به مشکلی که برای دریافت اوراق مشارکت شهرداری از سوی بانک رفاه ایجاد شده، واکنش نشان داد و گفت: «تلاش کرده‌ایم اوراق مشارکت امسال را دریافت کنیم اما مشکلی با سازمان تامین اجتماعی به‌وجود آمده است.

جشن اهدای خون

پس از اعلام نگرانی از کاهش شدید ذخایر خونی در کشور به‌ویژه در استان تهران که بالاترین مصرف‌کننده و تامین‌کننده خون کشور است، کمپین‌ها و هشتگ‌هایی برای دعوت به اهدای خون در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه افتاد.

گروگانگیری حق مترو

متروی تهران با حدود 237کیلومتر طول و 127ایستگاه اهمیت بسزایی در حمل‌ونقل عمومی پایتخت و تردد شهروندان دارد.

آینده بازارها پس از نوسان پاییزی

آمارها نشان می‌دهد با وجود رشد بی‌سابقه تورم ماهانه در مهر امسال، فعالان 4بازار سهام، طلا، ارز و مسکن در آبان‌ماه شاهد تخلیه حباب قیمت‌ها بوده‌اند.

در خانه بمانید و کتاب‌ها را رایگان تحویل بگیرید

همیشه پنجشنبه آخر هفته کتاب روز کتابگردی بوده است؛ روز ضیافت عمومی کتابفروشی‌ها. سنتی در چند سال اخیر شکل گرفته بود که کتابخوانان در این روز به کتابفروشی محبوب‌شان سر می‌زدند و کتاب می‌خریدند. در سال‌های اخیر در پنجشنبه‌های آخر آبان بارها هشتگ #من_هم_می_آیم در شبکه‌های اجتماعی ترند شده است.

مشق در کوهستان

امیرحسین، دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی سراوان است؛ همان مدرسه‌ای که 2سال پیش ۱۷شاگردش همزمان و بی‌اعتنا به همه محرومیت‌های منطقه در رشته‌های پزشکی و داروسازی کنکور سراسری پذیرفته شدند.

وقتی محدود می‌شویم

افزایش ساعت کار حمل و نقل عمومی در تهران

وقتی سال‌ها کم می‌آورند!