• چهار شنبه 28 آبان 1399
  • الأرْبِعَاء 2 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Nov 18

پایان ترس در بورس

فشار اهرم‌های نزولی شاخص بورس با بازگشایی نماد شستا به حد اقل رسید. در مقابل با وضع مقرراتی برای افزایش طرف تقاضا اهرم‌های صعودی در حال تقویت هستند
دیروز با بازگشایی نماد شستا که بازار سهام از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشید ترس بازار فرو ریخت و شاخص بورس برخلاف آنچه انتظار می‌رفت حتی 23هزار واحد رشد کرد.

گزینه‌های‌نجات دستفروشان در روزهای‌کرونایی

با اینکه چند روز از اعلام تعطیلی اصناف به‌علت شیوع ویروس کرونا در ساعت 6غروب می‌گذرد، در چهارراه ولیعصر و دیگر نقاط پررفت‌وآمد شهر مانند میدان‌های تجریش، هفت‌تیر، ونک، خیابان‌های تهرانپارس، نور، مدائن محله نازی‌آباد، پارس، محله‌های عبدل‌آباد و امامزاده حسن و...  صدای فریاد دستفروشان به گوش می‌رسد.

سیاستمدار و چلوکباب مجانی

اولین اصلی که در درس اصول علم اقتصاد داده ‌می‌شود این است که در اقتصاد چلوکباب مجانی نداریم.

افتتاح خط تولید کیت‌تشخیص فوری‌کرونا در ایران

خط تولید کیت‌های تشخیص فوری کرونا صبح دیروز در مراسمی با حضورمعاون اول رئیس جمهور، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، معاون علمی رئیس‌جمهور و معاون وزیر بهداشت‌، به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

چالش آنلاین برای قرنطینه آفلاین

از روز شنبه قرار است محدودیت‌های شدیدی در بسیاری از شهرهای کشور برای مقابله با گسترش بیشتر ویروس کرونا و بیماری کووید- 19 اجرایی شود.
امضای تفاهمنامه میان شهردار تهران و وزیردفاع برای بهره‌مندی از حریم هوایی تهران

مهار آتش از آسمان

برای امداد‌رسانی به ساختمان‌های بلند نردبان خریداری شده و برای رسیدن به کوچه‌های تنگ و پر از خودرو‌، از موتورسیکلت آتش‌نشانی استفاده می‌شود، اما شهرداری پایتخت بالگردی برای دسترسی به محل آتش‌سوزی‌های شهر در اختیار ندارد.

به همه آسیب‌دیدگان آبان98 رسیدگی می‌کنیم