• دو شنبه 26 آبان 1399
  • الإثْنَيْن 30 ربیع الاول 1442
  • 2020 Nov 16

موافقت با تعطیلی فراگیر

رئیس‌جمهور در آستانه اجرای محدودیت‌های کرونایی بیانیه‌ای 8بندی صادر کرد
در جلسه روز یکشنبه هیأت وزیران که به ریاست حسن روحانی برگزار شد، سیاست‌های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نام مادر: ایران

صدور نخستین شناسنامه برای فرزند مادر ایرانی و پدر خارجی همزمان با روزهای آکنده از بحرانی که کشور به‌دلیل شیوع کرونا می‌گذراند، خبری است گویای آن‌که سرانجام در دولتی که وعده‌های فراوانی برای تحقق مطالبات زنان داده بود، وعده‌ای به سرانجام رسیده و فعالان حوزه زنان و کنشگران مدنی در آخرین سال دولت دوازدهم به ثمر نشستن بخشی از تلاش‌های سالیان را به چشم دیدند.

تصمیم درست دولت

دولت آقای روحانی با وجود ملاحظات گسترده و مصلحت‌های پیچیده اداره کشور، تصمیم آبان‌ماهی مهمی گرفت.

امروز؛ رونمایی از نرخ بورس ارز

آن طور که یک مقام مسئول در بازار متشکل ارزی اعلام کرده، قرار است نرخ‌های بازار متشکل ارزی از امروز به‌صورت عمومی اعلام شود. این مهم‌ترین مرحله از فعالیت بازار متشکل ارزی و آغاز به کار رسمی بازاری است که تلاش دارد به مبنای اصلی قیمت‌گذاری ارز در ایران تبدیل شود.
تعطیلی زودهنگام در ساعت 18مسئله اصلی کتابفروشی‌ها در روزهای طرح پاییزه کتاب است

سرچراغیِ خاموش

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب از شنبه 24آبان آغاز شده است و نهادهای دولتی و خصوصی، مثل همیشه، برنامه‌های گوناگونی برای هفته کتاب برگزار می‌کنند؛ با این تفاوت که امسال به‌دلیل رعایت فاصله اجتماعی در روزهای کرونا برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. طرح تخفیف پاییزه کتاب نیز همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود و آمارهای 2روز نخست از استقبال دوستداران کتاب از طرح پاییزه خبر می‌دهد.

صدای آژیر در خیابان جمهوری

تهدید فیلترینگ برای کیفیت اینترنت

گزارش/موانع احقاق حقوق مردم