• دو شنبه 5 آبان 1399
  • الإثْنَيْن 9 ربیع الاول 1442
  • 2020 Oct 26

کرونا رنگ عوض کرد

وضعیت فوق بحرانی کرونا در ۴۳ شهرستان و پیش‌بینی افزایش این تعداد، آن هم در شرایطی که میزان رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته و اغلب شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند، صحبت از تداوم محدودیت‌ها را جدی‌تر کرده است
رهبر معظم انقلاب در دیدار حضوری با رئیس‌جمهور و اعضای ستادملی مقابله با کرونا ضمن انتقاد صریح از اقدام برخی در برخورد با دولت و رئیس‌جمهور‌:

کشور به اتحاد و انسجام نیاز دارد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حضوری با رئیس‌جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، توصیه‌های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند.

دنیای مجازی و مسئولیت‌پذیری مسئولان

برای ورود به بحث تأثیر مثبت شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بر افکار عمومی و دولت‌ها، ابتدا باید درباره مکانیسم قدرت، سخن گفت؛ قدرتی که بشر بعد از دوره غار‌نشینی، آن را تعریف کرده و به‌عنوان یک التزام و ضرورت برای ساماندهی امور زندگی و امنیت پذیرفته است.

مرز ظریف نقد و تخریب

توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا نشانه‌ای بارز از نقش رهبری و هدایت‌گری ایشان در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

مرد آرام تحریریه همشهری

چندسطر در سوگ محمدرضا اکبری و قصه‌هایی که تصویر کرده است
در بررسی کمیک‌استریپ‌ها قصه‌های تصویری و کاریکاتورها که سال‌های اخیر در مطبوعات منتشر شده‌اند، سبک‌ها و شکل‌های گوناگونی را می‌توان بازشناسی کرد.

ترامپ پیروز شود، سیاست فشار حداکثری را ادامه می‌دهد

8روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، تمرکز دونالد ترامپ و جو بایدن بر 6ایالتی قرار گرفته که تعیین‌کننده نتیجه نهایی انتخابات هستند.

نکوداشت نامه‌رسان عهد باستان

پروفسور عبدالمجید ارفعی، کتیبه‌خوان عیلامی و متخصص زبان‌های باستانی است.
سیدحسن‌خمینی در دیدار با شهردار‌ تهران در جماران:

خدمات‌رسانی به‌رغم مضیقه‌ها ستودنی است

شهرداری باید تلاش کند تا فرهنگ صحیح زندگی در میان مردم جاری شود و در این زمینه حرکت شهردار در ترویج «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» بسیار ستودنی است.

از مست عشق تا خمار افسوس

دلایل نزول 15درصدی بورس در 7روزکاری

همدستی صنایع در ساخت آسمان خاکستری

پاورقی؛از اسلاف تا اخلاف