• یکشنبه 25 اسفند 1398
  • الأحَد 20 رجب 1441
  • 2020 Mar 15

جهان در وضعیت اضطرار

با گسترش ویروس کرونا به 150کشور جهان دولت‌ها به تعطیلی‌های گسترده و قرنطینه شهرها رو آورده‌اند
ویروس کرونا در حدود 150کشور جهان نفس‌ها را در سینه حبس و مردم را خانه‌نشین کرده است.

آمادگی پایتخت برای نوروز

با اینکه ویروس کرونا بر زندگی مردم ایران سایه انداخته، اما شهر تهران علاوه بر تدابیر ویژه برای مهار این بیماری، به استقبال عید نوروز می‌رود.

برنامه‌ریزی در تنگنای کرونا

در برنامه زنده گزارش فوتبال چهارشنبه شب شبکه3 سیما، تبلیغ 2بسته لوازم بهداشتی و مواد خوراکی با ارسال رایگان به منازل به قیمت حدود هرکدام 300هزار تومان، توسط مجریان برنامه طوری دلسوزانه برای رعایت اوضاع کرونایی مردم که مجبورند در منازل بمانند، پیشنهاد شد که تصور می‌شد بخشی از حمایت‌های مسئولان کشوری است که به پشتیبانی جامعه 60میلیونی که تماما روزمزد کارند، ارائه شده است.

کروناویروس وبایی دیگر در تاریخ ایران

یکی از موضوعات اجتماعی مهم و چالش‌برانگیز مطرح‌شده در این روزها این است که با وجود تغییرات صنعتی، فرهنگی و شیوه‌های درمانی، چرا همچنان شاهد بعضی الگوهای نادرست اجتماعی در رفتار ما ایرانیان در برابر بیماری‌های واگیر هستیم؟

ورشکستگی در کمین شرکت‌های‌مسافرتی

بحران کرونا، اقتصاد بسیاری از کشورهای دنیا را با بحران شدیدی مواجه کرده و در ایران این بحران با شدت بیشتری نمود پیدا کرده است.

بازی با سلامت ایرانیان با فشار تحریم‌ها

در ادامه تلاش ها برای مقابله و شکستن تحریم های آمریکا علیه کشورمان به خصوص در حوزه تامین دارو و تجهیزات پزشکی که در شرایط کنونی برای مواجهه با ویروس کرونا بسیار مهم است، جمعی از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد با ارسال نامه به دبیرکل سازمان ملل خواستار رفع تحریم‌ها علیه ایران و فشار بین المللی بر آمریکا شده‌اند.

کنترل تردد در 11استان

جلسات دولتمردان با تمدید هفتگی شیوع بالای ویروس کرونا در کشور امن‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

صف نوشداروی کرونا

«شماره345»، جوان نظامی بین در بزرگ آهنی حیاط کنار داروخانه شهید کاظمی را باز می‌کند و بلند دوباره فریاد می‌زند: «شماره345»

پیرانِ دیرِ هشتاد

سرانجام قهرمان لیگ 19