• پنج شنبه 15 اسفند 1398
  • الْخَمِيس 10 رجب 1441
  • 2020 Mar 05

ضربان زندگی

گزارش همشهری از بخش ایزوله بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای یافت‌آباد
آیا مفهوم امید در این روزهای سرد که بهار هم فرصت آمدن پیدا نکرده، چیزی جز لبخند بهیار بیمارستان شهدای یافت‌آباد یک قدم بعد از اتاق قرنطینه است؟

لبخند را برای مردم به ارمغان بیاوریم

رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیأت دولت تلویحا از اعلام پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر عادی‌شدن شرایط کشور در مواجهه با ویروس کرونا عقب‌نشینی کرد و گفت: «این بیماری، یک بیماری فراگیر است.

واکسیناسیون اقتصاد دربرابر کرونا

همشهری، دو روی سیاست‌های دولت و مطالبات بخش خصوصی را در مواجهه با ویروس همه‌گیر بررسی می‌کند
می‌گویند‌ سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ بهار سال98 اقتصاد ایران گرفتار سیل مخرب و بی‌سابقه شد، فشار تحریم‌ها در میانه سال دوچندان شد و پس‌لرزه‌های افزایش قیمت بنزین و ناآرامی‌های آبان ماه و پس از آن افزایش تنش بین ایران و آمریکا در ماه نخست زمستان کافی بود تا اقتصاد ایران در یک بی‌تعادلی کم‌سابقه قرار گیرد.

همراهی سازمان‌ها و نهادها با مردم در پی مشکلات شیوع کرونا

همزمان با رشد صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در کشور و افزایش آمار جانباختگان، بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی تلاش می‌کنند خدمات خود را به ‌صورت آنلاین به مردم ارائه دهند یا اینکه تاریخ انقضای خدمات‌شان را تمدید کنند.

تکذیب ساخت داروی ضدکرونا

بیشتر از ۲۰شرکت بیوتکنولوژی در نقاط مختلف جهان در تلاش برای ساخت و آزمایش واکسن نوع جدید ویروس کرونا هستند اما هیچ کدام تاکنون از موفقیت کامل خود در این زمینه پیش از انجام آزمایش‌های لازم حرف نزده‌اند.
بهمن‌ فرمان‌آرا، فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران از سفرها، زندگی و چیزهای دیگر با ما سخن می‌گوید

گاهی از نسل امروزمان می‌ترسم

انتظار داریم که او را پشت دوربین فیلمبرداری یا دستگاه تدوین یا حین تست گرفتن از بازیگران یا هر جای دیگری ببینیم، جز پشت یک میز بزرگ مدیریتی، در حال رتق‌و‌فتق امور یک شرکت نساجی.

برنده غیرمنتظره سه‌شنبه بزرگ

مقابله با کرونا در ایران برپایه توصیه‌ بهداشت جهانی است