• پنج شنبه 1 اسفند 1398
  • الْخَمِيس 25 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 20

روز انتخاب ملت

معاون اول: جای گله‌ها و مسائلی وجود دارد که باید بعد از انتخابات به‌صورت جدی به آنها پرداخته شود. باید به این فکر بکنیم که انتخابات باشکوه برگزار شود - وزیر خارجه: شاید فکر می‌کردیم اگر افراد بیشتری تأیید صلاحیت می‌شدند، حضور بیشتری در انتخابات شکل می‌گرفت اما امروز زمان آن بحث نیست - وزیر دفاع: مجلس قدرتمند و در عین حال حامی وحدت داخلی، می‌تواند به قدرت ایران بینجامد. در این دوره دشمن تمام تلاش خود را انجام داده تا حضور مردم را مخدوش کند
تبلیغات به نقطه صفر رسید و فردا نوبت مردم است که ترکیب یازدهمین مجلس پس از انقلاب اسلامی را تعیین کنند؛ مجلسی که می‌تواند پس از 4سال خروجی آن رد صلاحیت 75نفر از نمایندگانش باشد یا مجلسی باشد که با همراهی دولت، راه را برای مصالح ملی باز کند.

تلاش برای حفظ 2هزار بنای معاصر تهران

ماجرا از 2بنای خاص شروع شد؛ یکی در شمال شهر و آن یکی در مرکز تهران.

واقعیتی به نام ایران

​​​​​​​از حرف‌های تکراری و برنامه‌های شعاری که بگذریم.

باید رأی داد چون...

3ماه پس از شروع ثبت‌نام و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم، روز جمعه دوم اسفندماه، نامزدهای این دوره از انتخابات نیز در معرض آرای مردم قرار خواهند گرفت.

آیا مشارکت در مدیریت کشور تغییر ایجاد می‌کند؟

انتخابات یکی از شاخص‌های توسعه سیاسی و مفسر نقش مردم در حکومت محسوب می‌شود.

کرونا در ایران قربانی گرفت

بعد از حدود یک‌ماه از اعلام ابتلا‌ی نخستین فرد به ویروس کرونا در چین و در شرایطی که تعداد مبتلایان به این بیماری به بیش از 70هزار نفر در بیش از 30کشور رسیده است و حدود 1800نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، دیروز مسئولان وزارت بهداشت به‌صورت رسمی از مرگ 2 ایرانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قم و ورود رسمی این بیماری به کشورمان ‌خبر دادند.

طومار تخلفات

گزارش حسابرسی شهرداری در سال 92 که روز سه‌شنبه در شورای شهر تهران از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران قرائت شد، اما و اگرهای زیادی را در بین شهروندان و افکار عمومی به‌وجود آورده است.

تیک‌‌آف قیمت در بازار خودرو

تندروی قیمت‌ها در بازار خودرو، خیال کوتاه‌آمدن ندارد.

شکار وی‌پی‌ان‌ در‌کشمیر

خانه‌ها را کلیشه‌ای نسازیم